sâmbătă, 20 septembrie 2008

Alte nimicuri....

Alte nimicuri…

Stiu lirica mea ti se pare varza…Te gandesti:ce dracu’ mai vrea si asta cu nimicurile ei??!?!...Am invatat sa nu mai dau un ban pe parerea ta banala….De ce crezi ca ar trebui sa imi pese…Stii sa faci si alceva in afara de imprestiat venin????ma indoiesc…
Fa un evort..asa…spune ceva logic…gandeste putin, asta daca deja nu exagerez cu petitiile…Acum sa incepem cu alta serie de nimicuri…
Azi…un vineri de toamna…ma plictosesc la calculator si ma gandesc sa imi arunc lirica pe randuri organizate…Da’ nu imi vine nimic in minte..oare de ce?oare mi-am pierdut talentul??neahhh….doar plictisita…se mai aude in surdina cate o pasare si ma gandesc, oare ei ii este la fel de frig ca mie?…oare nu o doare gatul??pe mine da..
Deja textul in stil Emo imi scapa din maini…parca se scrie singur…incet se aude din castile rasturnate pe birou, 50 cent feat Olivia—Best friend…si ce???melodia asta era menita sa imi aduca inspiratie…dar nimic…inca nu imi vine in minte despre ce as putea sa scriu…Nu ma simt in stare sa scriu despre iubire sau nostalgie…deja ma plictiseste ideea..mai tare…ufff….deschid ferastra messengerului…nu e intrat nimeni interesant…nu….Telefonul zbarnaie scurt si ma uit grabita spre ecarn…un beep…sormea…oare nu are ce face??ba da are…e ziua lu’ cumnatimiu…cica e si ziua pacii…pe dracu’ pace…caietul zace pe birou…m-am uitat in treacat pe el…i-am zis mamei ca invat…nu am chef….e apropae 11 si trebuie sa manac….imi este foame…
Gata plec…ma uit peste text….azi m-am trezit mai emo decat de obicei…aaa..si plictisita…..si tot fara inspiratie….am azi o lirica groaznica…oare ce ore am azi?? Am orarul in geanta…ma duc sa vad ce gasesc sa mananc…inca se mai aude 50 cent…nu ma ajutat melodia….si pasarea aia infrigurata tot pe la mine pe fereastra sta….trebuie sa invat la biologie….gata…ies…Ce lirica emo am avut azi…

Un comentariu:

Anonim spunea...

Relax. Go slow. Lucrurile bune nu vin niciodată repede. Şi, în mod cert, nu uşor.